Vybrán návrh kampaně na téma domácí násilí | 13. 06. 2006 15:20 agentura gitA |
Porota, složená z nejen odbornic a odborníků, nýbrž i laické veřejnosti, dnes vybrala vítězný návrh reklamní kampaně na téma domácí násilí, pořádané o.p.s. proFem ve spolupráci s Magistrátem hlavního města Prahy. Členkou komise byla i redaktorka GITY. | |
Návrhy vytvořily/i studentky a studenti Střední grafické školy Václava Hollara a Orange Factory, soukromé Vyšší odborné školy umění a reklamy. Sešlo se jich celkem osmačtyřicet. Komise vybrala vítězné, které se umístily na prvních třech místech, a několik, které obdrží čestná uznání. Slavnostní vyhlášení vítězných návrhů proběhne za účasti médií 28. června 2006 v prostorách magistrátu. Výběr návrhu nebyl jednoduchý, protože většina z nich nepostrádala nápad. Mnohé byly též poctivě a precizně zpracované. Komise přihlížela především k tomu, aby návrh nebyl prvoplánový, ale přitom srozumitelně oslovil širokou veřejnost. „Návrhy jsou rozpracované do série Žena – oběť domácího násilí, Děti – svědci domácího násilí a Senioři – oběti domácího násilí,“ řekla GITĚ jedna ze dvou koordinátorek projektu Magdaléna Skřivánková. Vítězný návrh bude ještě letos k vidění v Praze na plakátovacích plochách, telefonních budkách, stanicích MHD, v tramvajích, denním tisku i v různých časopisech. Informace určená pro ženy-oběti bude také v reklamních rámech na dámských toaletách v nákupních centrech. Zvažována je i realizace návrhu, který skončil na druhém místě. ----------------------------------------------------------------------- Tento článek vznikl v rámci přípravné fáze projektu genderové informační a tiskové agentury GITA (o.p.s. proFem), který bude spuštěn do ostrého provozu a bude k dispozici novinářské i široké veřejnosti od 1. 9. 2006 na www.ta-gita.cz! V případě zájmu o přebírání našich materiálů nás kontaktujte na agentura@ta-gita.cz, ihned vám vyhovíme. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem hl.m. Prahy. |
|
|