V Praze proběhne kampaň Žena není zboží | 12. 06. 2006 13:28 agentura gitA |
Dne 16. června 2006 bude v rámci projektu "Mluvme o tom" zahájena informační kampaň České ženské lobby s názvem "Žena není zboží". | |
Cílem kampaně bude informovat veřejnost o fenoménu nedobrovolné prostituce a obchodu s lidmi. Dále pak poukázat na to, že k tomuto jevu dochází také na území České republiky. GITĚ to řekla jedna z pořadatelek, Klára Šimková.
Kampaň bude probíhat od 16. června do 31. července, kdy budou umístěny informační vizuály na vnitřních reklamních plochách pražských tramvají. Realizace kampaně je záměrně naplánována na období června až července, kdy bude v sousedním Německu probíhat mistrovství světa ve fotbale, s jehož konáním se očekává nárůst potencionálních zákazníků sexuálních služeb, a tedy také zvýšení rizika výskytu obchodování se ženami.
Česká ženská lobby zahrnuje tyto organizace: Aperio-Společnost pro zdravé rodičovství, Asociace podnikatelek a manažerek ČR, Český helsinský výbor, Český svaž žen, Forum 50 %, Gender Studies o.p.s., Hnutí za aktivní mateřství, Manushe, Rosa, Soroptimist International-Pražský klub, -----------------------------------------------------------------------------------------
Tento článek vznikl v rámci přípravné fáze projektu genderové informační a tiskové agentury GITA (o.p.s. proFem), který bude spuštěn do ostrého provozu a bude k dispozici novinářské i široké veřejnosti od 1. 9. 2006 na www.ta-gita.cz! V případě zájmu o přebírání našich materiálů nás kontaktujte na agentura@ta-gita.cz, ihned vám vyhovíme. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem hl.m. Prahy. |
|
|